Ingatlanjog

Ingatlanjog

Társasági jog

Társasági jog

Mediáció

Mediáció

Biztosítási jog

Biztosítási jog

Családjog

Családjog

Munkajog

Munkajog

Adójog, adótanácsadás

Adójog, adótanácsadás

Üdvözöljük
dr. Boros Andrea ügyvédi iroda honlapján

dr Boros Andrea 2

A dr. Boros Andrea Ügyvédi Irodát névadója 1999-ben a teljeskörű jogi szolgáltatás-nyújtás céljával alapította meg, melynek érdekében fiatal, ambiciózus, egyes jogterületre szakosodott kollégákkal működik együtt.

A komplex megoldásokat igénylő problémákkal több személyből álló munkacsoport foglalkozik, melynek keretében a jogászokon kívül az iroda alkalmazásában álló adószakértő, továbbá kár- és ingatlanszakértő, környezetvédelmi szakértő, valamint pszichológus-szakértő is az ügyfelek rendelkezésére áll.

Az iroda munkatársainak célja az ügyfelek professzionális kiszolgálása, a jogi kérdések gyakorlatias, ügyfélközpontú megközelítése és azok hatékony megoldása, melyhez a személyi feltételeken kívül hozzájárul a(z) 

  • szükség esetén teljes üzleti-, illetve személyes diszkréciót nyújtó 2 db elkülönített 6 fős tárgyaló;
  • 20 fős konferencia terem, (mely lehetővé teszi megbízóink részére, hogy cégeik tárgyalásaikat, prezentációjukat a megfelelő technikai eszközökkel folytassák le, akár az általunk biztosított idegen nyelvű tolmáccsal);
  • konferenciabeszélgetést is lehetővé tevő elektronikus hírközlő eszközök;
  • elektronikus cégeljáráshoz megfelelő technikai háttér (a Cégbíróság 2008. július 1-től már csak ebben a formában fogadja a társaságok beadványait);
  • azonnali tulajdoni lap elérhetőség a „Takarnet” földhivatali információs rendszeren keresztül;
  • „Cash Time” ügyviteli szoftver (mely nemcsak a mi adminisztrációs munkánkat könnyíti meg, de ügyfeleink számára lehetővé teszi a pontos, óradíj szerinti elszámolást);
  • „Céghírek Plusz” – a Cégközlöny adataira épülő adatbázis, melyből a bejegyzett cégek összes adatairól azonnal tájékoztatást kapunk.

Az iroda technikai-, informatikai eszközei és az alkalmazott ügyviteli rendszer lehetővé teszik, hogy valamennyi beérkező, illetve az irodában keletkezett iratot elektronikus formában is tároljunk.

Ügyvédi Irodánk nemcsak Gödöllőn, de a térségben is egyedülálló módon EU-konform, mozgáskorlátozottak részére kialakított, akadálymentesített tárgyalóval és mellékhelyiséggel is rendelkezik.

Nyelvismeret: Angol, német, spanyol, szlovák.

Ügyvédi irodánk valamennyi munkatársa tisztában van azzal a felelősséggel, amit ügyfeleink attól a pillanattól kezdve várnak el tőlünk, amikor ránk bízzák ügyeik intézését, és minket tisztelnek meg bizalmukkal.

A törvény a rendkívüli munkavégzésnek négy esetét különbözteti meg. Első esetben a munkaidő-beosztástól eltérő munkavégzést nevesíti, például ha a reggeli nyolc órás munkakezdés helyett 6-tól rendelik el a munkavégzést, vagy a beosztott munkaidőn túl kell dolgozni. Második esetet a munkaidőkereten felüli munkavégzés képezi, amikor egyenlőtlen munkaidő-beosztás esetén az átlagban egy napra jutó 8 órát meghaladó munkavégzést rendelnek el. A két további eset az ügyelet alatti tényleges munkavégzés, valamint a készenlét alatt elrendelt munkavégzés esetén a munkahelyre érkezéstől a munkavégzés befejezéséig terjedő időszak. Az elrendeléssel kapcsolatban korlátként említhető, hogy a munkáltató csak különösen indokolt esetben rendelheti el, és nem lehet vele kijátszani a munkaszüneti napi foglalkoztatásra vonatkozó tilalmat sem, ugyanis e napon történő munkavégzésre kizárólag az a munkavállaló kötelezhető, aki a rendes munkaidejében is foglalkoztatható e napon. Fontos, hogy az elrendelés történhet szóban is, de a munkavállaló kérésére a munkáltató köteles írásban is megerősíteni.  Kivétel ez alól a baleset, elemi csapás, súlyos kár, testi épséget, életet közvetlenül fenyegető súlyos veszély megelőzésére és elhárítására irányuló munkavégzésre kötelezés. A törvény tilalmakat is felállít, úgymint, hogy a terhessége megállapításától a gyermeke egyéves koráig még akkor sem kötelezhető a nő rendkívüli munkavégzésre, ha azt külön kéri. Azonban a gyermeküket egyedül nevelő férfiaknak sem kell aggódniuk, mert gyermekük egyéves koráig ők sem kötelezhetők a munkavégzés ezen formájára. Fontos, hogy a rendkívüli munkavégzésért ellenérték jár, amelyet a munkáltatók szokásosan átalány-díjazás formájában állapítanak meg, ami nem zárja ki azt sem, hogy a felek eseti elszámolásban állapodjanak meg. Mértékét tekintve vagy 50%-os pótlék (pihenőnapon végzett munka esetén 100%) jár a személyi alapbért alapul véve, vagy a pótlék helyett a munkavállaló szabadidőt is kaphat, ami nem lehet kevesebb az elvégzett munka időtartamánál. Jó tanács, hogy a munkaszerződés megkötésénél figyeljünk, hogy a rendkívüli munkavégzés ellenértékét a munkáltató beleépíti- e az alapbérünkbe, mert ebben az esetben annak külön megfizetését nem követelhetjük. Végezetül ejtsünk néhány szót arról mennyi rendkívüli munkavégzésre vagyunk kötelezhetők. A törvény éves keretszámot ad, amely nem lehet több 200, kollektív szerződés esetén az évi 300 óránál, mely számokat részmunkaidő esetén természetesen arányosan csökkenteni kell.

2100 Gödöllő, Bajcsy-Zsilinszky E. u. 34.

Telefonszám: +36-70-365-5865, +36-70-427-5192, +36-28-413-537

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.


Ügyfélfogadás időpontja:
Hétfőtől – csütörtökig: 9 órától,
lehetőleg telefonon előre egyeztetett időpontban
Pénteken ügyfélfogadás nincs.